Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2006
Σόλο καπίκι*
Αύξηση 105% (!) σημείωσε το Sportime με την κυκλοφορία του 1ου DVD από το EURO της Πορτογαλίας. Από 6.463 φύλλα της περασμένης Τετάρτης έφτασε τα 13.263, κερδίζοντας 6.800!
Εκ πρώτης όψεως το νούμερο φαντάζει εντυπωσιακό. Εκ πρώτης! Διότι εκ... δευτέρας στο Μοσχάτο φόρεσαν πλερέζες αφού περίμεναν τριπλάσιο νούμερο! Κι αυτό το μαρτυρά η εκτύπωση (πανελλαδικά) σχεδόν 150.000 φύλλων...
Με την πανελλαδική κυκλοφορία της Τετάρτης η οποία αναμένεται να κυμανθεί στις 30-35.000 φύλλα δεν καλύπτονται ούτε τα έξοδα (παραγωγή δίσκου, παραγωγή εξωφύλλου, ένθεση, σακουλοποίηση) παρότι το συγκρότημα έχει στην κατοχή του ένα από τα κορυφαία εργοστάσια παραγωγής ψηφιακών δίσκων (Θήβα)...
Η ουσία είναι ότι το μαγαζί μπήκε μέσα σόλο καπίκι (*) και η οικονομική ανάσα που περίμεναν δεν ήρθε. Το αντίθετο, μάλιστα. Το «χιλιάρικο» (3 ευρώ) αποδείχθηκε τεράστια γκάφα.
Πλέον σε Καλλιθέα και Μεταμόρφωση ανασχεδιάζουν τις κινήσεις τους αφού η «μετωπική» που περίμεναν δεν ήρθε και οι κυκλοφορία τόσο της SportDay όσο και του Goal σημείωσε αύξηση την ίδια ημέρα!
(*) σόλο καπίκι: έκφραση της πρέφας.
Κυκλοφορίες Αθ.-Πειρ. – Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2006
13.263
11.093
10.466
9.635
7.037
5.463
4.063
3.275
2.758
1.941
Υ.Γ.: Ευχαριστούμε την εκδότι του Sportime κ. Φρύνη Οντόνι (fo@sportime.gr) η οποία έστειλε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση το βιντεάκι και το mp3 της τηλεοπτικής διαφήμισης της εφημερίδας με την προσφορά των DVD.
Εκ πρώτης όψεως το νούμερο φαντάζει εντυπωσιακό. Εκ πρώτης! Διότι εκ... δευτέρας στο Μοσχάτο φόρεσαν πλερέζες αφού περίμεναν τριπλάσιο νούμερο! Κι αυτό το μαρτυρά η εκτύπωση (πανελλαδικά) σχεδόν 150.000 φύλλων...
Με την πανελλαδική κυκλοφορία της Τετάρτης η οποία αναμένεται να κυμανθεί στις 30-35.000 φύλλα δεν καλύπτονται ούτε τα έξοδα (παραγωγή δίσκου, παραγωγή εξωφύλλου, ένθεση, σακουλοποίηση) παρότι το συγκρότημα έχει στην κατοχή του ένα από τα κορυφαία εργοστάσια παραγωγής ψηφιακών δίσκων (Θήβα)...
Η ουσία είναι ότι το μαγαζί μπήκε μέσα σόλο καπίκι (*) και η οικονομική ανάσα που περίμεναν δεν ήρθε. Το αντίθετο, μάλιστα. Το «χιλιάρικο» (3 ευρώ) αποδείχθηκε τεράστια γκάφα.
Πλέον σε Καλλιθέα και Μεταμόρφωση ανασχεδιάζουν τις κινήσεις τους αφού η «μετωπική» που περίμεναν δεν ήρθε και οι κυκλοφορία τόσο της SportDay όσο και του Goal σημείωσε αύξηση την ίδια ημέρα!
(*) σόλο καπίκι: έκφραση της πρέφας.
Κυκλοφορίες Αθ.-Πειρ. – Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2006
13.263
11.093
10.466
9.635
7.037
5.463
4.063
3.275
2.758
1.941
Υ.Γ.: Ευχαριστούμε την εκδότι του Sportime κ. Φρύνη Οντόνι (fo@sportime.gr) η οποία έστειλε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση το βιντεάκι και το mp3 της τηλεοπτικής διαφήμισης της εφημερίδας με την προσφορά των DVD.