Δευτέρα, Φεβρουαρίου 27, 2006

 

«Δωρεάν διαφήμιση»

«Ευχαριστώ για τη δωρεάν διαφήμιση της στήλης από αυτούς που δημοσίευσαν τη λίστα με το ονομά μου στους νικητές του ΟΠΑΠ. Μόνο που ταυτόχρονα στενοχωρήθηκα, γιατί υποτίθεται πως ασχολούμαι τόσα χρόνια για να κερδίσω συνολικά 151.000 ευρώ, την ώρα που δεκάδες κυρίες και κύριοι έχουν αποκομίσει εκατοντάδες εκατομμύρια! Μάλλον τη συνεργασία τους θα πρέπει να εξασφαλίσουμε στην εφημερίδα!»
Με αυτό το υστερόγραφο έκλεισε τη στήλη του στην σαββατιάτικη ActiveBet ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος, απαντώντας στην αναφορά του ονόματός του στη «Λίστα Κανέλλη».
Νωρίτερα ειχε κάνει την παρακάτω γραπτή δήλωση:
«Το όνομά μου περιλαμβάνεται στη λίστα του ΟΠΑΠ με κέρδη από το «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ» για το έτος 2003, ποσού 151.537,87 ευρώ. Το επιβεβαιώνω. Το ίδιο μπορεί να κάνει και ο πράκτορας της γειτονιάς μου στο Παγκράτι. Ακριβώς το ίδιο προκύπτει και από τη φορολογική μου δήλωση για το αντίστοιχο οικονομικό έτος και τη δήλωση περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) που, όπως κάθε χρόνο, κατέθεσα στην Αντιεισαγγελία του Αρείου Πάγου.
Τα κέρδη μου είναι άθροισμα από εξηνταπέντε (65) κερδισμένα δελτία. Δεν έκανα άλλωστε κάτι κρυφό. Απλά αξιοποίησα τις όποιες ειδικές γνώσεις μου στο αντικείμενο και πόνταρα ο ίδιος αυτά που καθημερινά προτείνω στους ακροατές και αναγνώστες. Κάθε στοιχείο είναι στη διάθεση των εισαγγελικών αρχών. Είναι έργο δικό τους να γίνει μια ολοκληρωμένη έρευνα για να διαπιστωθεί πως είναι δυνατό να έχουν κερδηθεί τεράστια ποσά εκατομμυρίων ευρώ που σκανδαλίζουν την κοινή γνώμη. Αλλά δεν δέχομαι δημοσιεύματα με χαρακτηρισμούς περί «υποκλοπής αποτελεσμάτων» και «τσεπώματος» που μας εξισώνουν όλους. Αυτά άλλωστε θα κριθούν μόλις, όπως οφείλω, υπερασπιστώ την τιμή μου».


Γραπτή δήλωση για το ίδιο θέμα έκανε και ο Νίκος Γεμελος:
«Με εξώδικη δήλωσή μου προς τον Εκδότη Διευθυντή της άνω εφημερίδας , διέψευσα πλήρως, οποιαδήποτε σχέση μου με την υπόθεση αυτή, γεγονός άλλωστε αυταπόδεικτο από την ίδια τη λίστα, αφού ο αναγραφόμενος σ’ αυτήν όνομάζεται Νικόλαος Γέμελος του Αναστασίου, ενώ εγώ Νικόλαος Γεμελος του Γεωργίου, και δεν είναι δημοσιογράφος. Με τη δήλωσή μου αυτή ελπίζω ότι διευκρινίζω πλήρως το θέμα που δημιουργείται από το δημοσίευμα της εφημερίδας «Παρασκευή +13» εις βάρος του ονόματός μου, και δεν θα χρειαστεί να επανέλθω στο θέμα αυτό, με το οποίο ουδεμία έχω σχέση».

Υ.Γ: Αποδεικνύοντας τους ισχυρισμούς της δήλωσής του ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος στις σαββατιάτικες προβλέψεις του, στην ActiveBet, πέτυχε 7 στις 8!





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?