Τρίτη, Ιανουαρίου 17, 2006

 

"Χωρίς κουκούλα..."

Μοιραίο ήταν να αντιδράσει ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Sportime, Φώντας Χήτας, και να αποκρούσει - απαντήσει, με ηλεκτρονική επιστολή, στις κατηγορίες που του εκτόξευσε ο "striker" της SportDay.
Η επιστολή του συναδέλφου:
"Χωρίς κουκούλα ...
Θα επιχειρήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται, για το νέο πόνημα του συναδέλφου (;) striker της εφημερίδας Sport Day, που επιμένει να φοράει την ... κουκούλα όταν απαντάει και ασχολείται με τα τεκταινόμενα σε άλλη εφημερίδα. Από συναδελφική αλληλεγγύη υποθέτω ...
Πρώτα οι επιγραμματικές τοποθετήσεις, στα «πορίσματα» του:
*Για τις απολύσεις των συναδέλφων μας, για τις οποίες – υποτίθεται – δεν έκανα τίποτα και δεν είπα κουβέντα ... Ωραίο ανέκδοτο κι αυτό. Δεν έχει παρά να ελέγξει τις ενέργειες μου από το ίδιο το συνδικαλιστικό μας σωματείο (ΕΣΗΕΑ), ο κύριος εισαγγελέας. Αν έχει απορίες να συναντηθούμε να του τις λύσω. Με την ευκαιρία, θα θυμάται άραγε τι συνέβη και με άλλους συναδέλφους μας, εδώ σ’ αυτή την εφημερίδα. Αν όχι να του τα θυμίσω μπας και η μνήμη του επανέλθει: Μανετάκης, Μαμουζέλος, Παχάκης (Ιούνης 2003) του λένε τίποτα; Ρουκουνιώτη, Τατάκης (Σεπτέμβριος 2003) του λένε τίποτα; Φασούλας, Σταθάκος, Τράγος, Λυμπέρης (μέσα στο 2004) του λένε τίποτα;
*Για τα περί «βολέματος»: Να του δείξω τη φορολογική μου δήλωση ή μήπως θα με καρφώσει στην Εφορία;
*Για την άδεια μου, την περίοδο των απολύσεων: Εδώ που τα λέμε, το ίδιο είχε συμβεί και το καλοκαίρι με τις άλλες δύο – αδικαιολόγητες - απολύσεις (Παπαδοπούλου, Παναγιωτόπουλος). Ήταν να μην το μάθω το κόλπο...
*Για τα περί «τσιμουδιάς στην ιστοριούλα του»: Δεν θα το ξανακάνω. Αν και η επί τρίωρο ενημέρωση, τον Ιούνη του 2003 ... κάπου στην Καλλιθέα, δεν άφησε και κανένα κενό ...
*Περί Κωσταγιώργηδων: Καλώς τον Αρτέμη Μάτσα. Διατί να το κρύψομεν άλλωστε...
*Για τα περί συνεργασίας μου με την εργοδοσία: Του το λέω από τώρα για να μην το ξεχάσει. Στις 2 Νοεμβρίου, φέτος, τον περιμένω στην Ευελπίδων ως μάρτυρα υπεράσπισης. Έχω μια αγωγή, ξέρει (;), στην πλάτη μου, ως εκπρόσωπος των συναδέλφων μου, από τον Ιούνη του 2004. Το θυμάται;
*Περί χαλεπών καιρών: Mea culpa συνάδελφε(;), αν δεν εκφράστηκα σωστά. Άρχισαν το 2001 και από τότε συνεχίζονται και διαρκούν μέχρι τις μέρες μας, με διάφορες διακυμάνσεις. Ακριβώς αυτή την περίοδο διάλεξα και εγώ να ... συνεργαστώ με τις κατά καιρούς εργοδοσίες. Παρόλα αυτά αντέχουμε ακόμη, κουφάλα νεκροθάφτη ...
*Για τον προγραμματισμό της Γενικής Συνέλευσης: Με γνώση των συνεπειών του νόμου, του δηλώνω ότι 3 Ιανουαρίου επέστρεψα στη δουλειά (έλλειπα από 23/12), την ίδια ημέρα ανηφόρισα στην ΕΣΗΕΑ, δύο μέρες μετά (5/1) ανήρτησα την ανακοίνωση της Συνέλευσης η οποία και πραγματοποιήθηκε στις 10/1. Η εργοδοσία πάντως με απάλλαξε των καθηκόντων μου να ενημερώσω εγώ «τα Όργανα της ΕΣΗΕΑ» για τις απαντήσεις της, αφού τα είπε μόνη της, όπως τα είπε βέβαια ...
*Περί «αξιοπρέπειας, τιμής, υστεροφημίας»: Τα δύο πρώτα δεν πωλούνται στη ... λαϊκή. Το τρίτο δεν με αφορά, αφού εκτός του ότι δεν την ανέφερα στο κείμενο μου, δεν μου το συνέστησαν και οι ίματζ μέηκερ μου ...
*Για το μπέρδεμα μου, «όπως τότε που είχα το ρεπορτάζ και το Γραφείο Τύπου Ομοσπονδίας»: Έχει δίκιο. Ρεπόρτερ της πλάκας ήμουνα. Ομιλεί ... δεοντολογικώς ....
*Για την απειλή «αυτά προς το παρόν για να μην αρχίσω πραγματικά το λίβελλο»: Προς Θεού όχι. Παραδίνομαι μαζί με το πυροβόλο μου. Έλεος ... Τώρα αν θα πεις ψέμματα ή όχι, εξαρτάται αν βρούμε τον κατάλληλο δοσομετρητή αλήθειας που κυκλοφορεί στην πιάτσα ...
Υ.Γ: Για να τελειώνουμε με αυτή την ιδιότυπη αλληλογραφία, μεταξύ μου και του υπερασπιστή της τιμής, αξιοπρέπειας και ιστορίας αυτής της εφημερίδας, για το καλό της οποίας κάνει ... μούσκεμα τα χειρόγραφα του από το δάκρυ: Όταν βγάλεις τη ... μάσκα σου κ. Striker, μπορούμε να τα ξαναπούμε, δεοντολογικώς, οριζοντίως και καθέτως ...
Υ.Γ 1: Κρίμα που το νέο του «πόνημα» αναρτήθηκε στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, μετά τις 10 Ιανουαρίου, ημερομηνία που υπέβαλα και επισήμως την παραίτηση μου, από τη θέση του εκπροσώπου των συναδέλφων μου και υπό το βάρος φυσικά όσων εξύφαινα στις πλάτες τους, τα 4 αυτά χρόνια της βελούδινης εποχής του Sportime …
Υ.Γ 2: Υποθέτω ότι υπάρχουν όντως ... Όργανα για να κρίνουν ...
Και ένα τελευταίο: Όχι άλλα κροκοδείλια δάκρυα για την εφημερίδα αυτή. Αφοσιωθείτε στην δεοντολογία σας ...
Φώντας Χήτας, 16 /1/ 2006"


Υ.Γ. (δικό μας): Από συνήθεια, ύστερα από την ανάγνωση της επιστολής, το χέρι έπιασε το ποντίκι, σημάδεψε το tools και τσέκαρε το word count... Μας έλουσε κρύος ιδρώτας! Τι αντικρύσαμε; Pages 2, Characters (no spaces) 3.400, Characters (with spaces) 4.056, Paragraphs 19, Lines 68, Words 666...
Υ.Γ.1: Πίσω μου σ' έχω...
Υ.Γ.2: Striker, τι λες; Αντέχεις;





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?