Τρίτη, Νοεμβρίου 01, 2005

 

Γκρίζα (και… μαύρη) διαφήμιση!

Νέα φάμπρικα βρήκαν οι αθλητικές εφημερίδες για να αποφύγουν τα ασφαλιστικά μέτρα του ΟΠΑΠ και να… τσεπώσουν τα λεφτά από τις εταιρείες στοιχημάτων.
Η γκρίζα διαφήμιση κυριαρχεί με καταχωρήσεις των εταιρειών του διαδικτύου ως ρεπορτάζ που πολλές φορές φτάνουν να γίνουν ολόκληρες σελίδες! Από γκρίζα ξεκίνησε και κοντεύει να γίνει… μαύρη.
Νομικά, βέβαια, οι εφημερίδες έχουν ξεπεράσει τον σκόπελο του ΟΠΑΠ αλλά η απάντηση δεν πρόκειται να αργήσει από τον Οργανισμό. Κι αν την προηγούμενη φορά έμεινε στις συστάσεις, τώρα δεν πρόκειται να αρκεστεί σε light αντιδράσεις αλλά να φτάσει έως το τέλος!
Υ.Γ.: Ξεκίνησε σήμερα (και επίσημα!) τη συνεργασία του με την SportDay ο Αντώνης Πανούτσος. Για αρχή περιορίστηκε σε 300-400 λέξεις, υπογράφοντας το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 2ης σελίδας και οσονούπω αναμένεται να… απλωθεί. Παράλληλα «μπήκε» και στην ταυτότητα, δίπλα στους αρχισυντάκτες, ως ειδικός σύμβουλος.
Υ.Γ.1: Νέα σελίδα – στήλη στο Goal με τίτλο – βινιέτα PRESS-ing. Την υπογράφει ο Αλέξανδρος Σόμογλου ο οποίος θα βαδίσει στα χνάρια του Γιάννη Τριάντη (της Ελευθεροτυπίας) αλλά θα περιοριστεί στα αθλητικά φύλλα. Ετσι ο Χάρης Ξύδης βρήκε τρόπο αντίδρασης απέναντι στον «Στέφανο Χάρη»… Ο καιρός θα δείξει πως θα εξελιχθεί η κόντρα.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?